Vivo Survey Reveals V23e To Be A Success In Pakistan

 Vivo Survey Reveals V23e To Be A Success In Pakistan

Vivo v23e



As indicated by a vivo V23e *consumption study, its V23e cell phone turned into 'individuals' decision' rapidly after its fruitful presentation in January 2022. On account of its high level highlights, V23e has prevailed with regards to drawing in the youthful age and experts.
جیسا کہ vivo V23e *کھپت کے مطالعہ سے اشارہ کیا گیا ہے، اس کا V23e سیل فون جنوری 2022 میں اپنی ثمر آور پیشکش کے بعد تیزی سے 'انفرادی فیصلے' میں بدل گیا۔ اپنی اعلیٰ سطحی جھلکیوں کی وجہ سے، V23e نوجوانی کی عمر میں ڈرائنگ کے حوالے سے غالب آگیا ہے

According to the measurements, the cell phone's 8GB + 4GB Extended RAM highlight, along with 256 GB ROM was exceptionally valued by the majority of the purchasers. As far as shading, a larger part of the members (71%) favored Sunshine Coast release which looks appealing with a velvety touch and warmth as a piece of jade stuffed in 2.5D level casing plan.
پیمائش کے مطابق، سیل فون کی 8 جی بی + 4 جی بی توسیعی ریم ہائی لائٹ، 256 جی بی روم کے ساتھ خریداروں کی اکثریت نے غیر معمولی قدر کی۔ جہاں تک شیڈنگ کا تعلق ہے، اراکین کے ایک بڑے حصے (71%) نے سنشائن کوسٹ ریلیز کی حمایت کی جو کہ 2.5D لیول کیسنگ پلان میں جیڈ کے ایک ٹکڑے کے طور پر مخملی ٹچ اور گرم جوشی کے ساتھ دلکش نظر آتی ہے۔
vivo says a remarkable element of V23e is its 50MP AF Portrait Selfie camera and new Eye Autofocus which brings extraordinary accuracy and stands valid as 16% of members like to utilize the cell phone to catch their unique minutes.

With regards to data, online media keeps on being the most well known promoting medium, trailed by YouTube for this V Series model.
vivo کا کہنا ہے کہ V23e کا ایک قابل ذکر عنصر اس کا 50MP AF پورٹریٹ سیلفی کیمرہ اور نیا Eye Autofocus ہے جو غیر معمولی درستگی لاتا ہے اور درست ثابت ہوتا ہے کیونکہ 16% اراکین اپنے منفرد منٹس کو پکڑنے کے لیے سیل فون کا استعمال کرنا پسند کرتے ہیں۔

ڈیٹا کے حوالے سے، آن لائن میڈیا سب سے زیادہ مشہور پروموٹنگ میڈیم بنتا رہتا ہے، جسے یوٹیوب نے اس V سیریز ماڈل کے لیے ٹریل کیا ہے۔
Since the V23e is a chic, elite exhibition, and camera-centered contraption at a cutthroat value, most of clients are happy with the cell phone and are anxious to prescribe it to their companions.
چونکہ V23e ایک وضع دار، اشرافیہ کی نمائش، اور کیمرہ سینٹرڈ کنٹراپشن ایک کٹ تھروٹ ویلیو پر ہے، اس لیے زیادہ تر کلائنٹس سیل فون سے خوش ہیں اور اسے اپنے ساتھیوں کو لکھنے کے لیے بے چین ہیں۔
It's important that a greater part of clients told vivo that they involved 128GB ROM in their earlier telephones and were anticipating a move up to a V23e like telephone, settling on it an unmistakable decision for them.

Known as a client driven and youth-situated brand, vivo endeavors to engage its crowd with significant, reasonable advancement across sticker costs.

With 80% of its labor force conveyed in innovative work, vivo conducts thorough investigations and market overviews to comprehend customer conduct and patterns to additionally convey the most appropriate advancements that address the developing requests of youthful and different buyers.
یہ ضروری ہے کہ کلائنٹس کے ایک بڑے حصے نے Vivo کو بتایا کہ انہوں نے اپنے پہلے ٹیلی فونز میں 128GB ROM شامل کیا تھا اور وہ V23e جیسے ٹیلی فون تک جانے کی توقع کر رہے تھے، اس پر ان کے لیے ایک ناقابل تردید فیصلہ تھا۔

ایک کلائنٹ سے چلنے والے اور نوجوانوں پر مبنی برانڈ کے طور پر جانا جاتا ہے، Vivo اسٹیکر کی قیمتوں میں اہم، معقول پیش رفت کے ساتھ اپنے ہجوم کو شامل کرنے کی کوشش کرتا ہے۔

اپنی 80% لیبر فورس کو اختراعی کام میں پہنچانے کے ساتھ، Vivo صارفین کے طرز عمل اور نمونوں کو سمجھنے کے لیے مکمل چھان بین اور مارکیٹ کا جائزہ لیتا ہے تاکہ نوجوان اور مختلف خریداروں کی ترقی پذیر درخواستوں کو 

پورا کرنے کے لیے مناسب ترین پیش رفت فراہم کی جا سکے۔

For more details, visit the official product page: https://www.vivo.com/pk/products/v23e 

Thanks for reading.

Post a Comment

Previous Post Next Post